TEH HERBA YANG BAKAL MENAMATKAN "RIWAYAT" KEBAS KAKI TANGAN DAN MENGURANGKAN RISIKO KOMPLIKASI KENCING MANIS

Kata Pakar - kebas kaki itu sebenarnya 'Signal Awal' untuk pesakit kencing manis. Tapi ramai sangat yang leka dan tak cegah dari awal.

Hampir 49% rakyat di Malaysia 18 tahun keatas menghidap masalah diabetis atau kencing manis TANPA SEDAR!

Dan 47% Daripadanya MENDERITA KEBAS KAKI &TANGAN disebabkan KEROSAKAN SARAF yang berlaku berpunca dari Penyakit Kencing Manis

Apapun, TAHNIAH! Kerana Akak/Abang masih lagi tidak berputus asa untuk kembali sihat dan aktif seperti dulu-dulu.

Berdasarkan pengalaman kami selama 13 tahunini antara SEBAB UTAMA ramai Hadapi Masalah Kebas kai dan tangan akibat kerosakan saraf yang berlaku berpunca dari kencing manis TAK TERKAWAL

🤨Bacaan gula yang tinggi (tak terkawal).

🤨Bacaan Tekanan Darah agak tinggi.

🤨Berlaku Penyumbatan salur darah dibahagian kaki dan tangan.

🤨Kurangnya pergerakan (Gaya hidup tak sihat dan tak aktif).

🤨Jangkitan Kuman pada saraf di bahagian kaki dan tangan.

Lepas 4-5 hari pakcik duk amal..,alhamdulillah gula dah normal,kaki tak sakit dan kebas dah!

Alhamdulillah sangat-sangat berpuas hati dengan teemon. Bacaan gula sebelum makan 5.3 selepas amal Teh Teemon ni”

Kalau akak/abang ada masalah kebas kaki tangan akibat Kencing Manis atau Diabetis, WAJIB Rawat Segera dan cegah awal, sebab kalau tak rawat awal-awal, kemungkinan besar akan berlaku effect kepada diri dan keluarga. 

Masalah ni akan meyebabkan Kesihatan kita selalu On-Off, lama kelamaan ia jadi lebih teruk dan berisiko tinggi. Sebab tu ramai sekarang ni berlaku kes pemotongan Kaki, serangan jatung, stroke,masalah kegagalan buah pinggang, Mati pucuk , mati putik Jika Tidak dirawat dan dicegah dengan betul.

Masalah ni juga akan meyebabkan anda selalu kepenatan melampau, Tak cukup tidur, emosi terganggu, terpaksa menahan hari demi hari dengan keadaan begini. Masalah ni juga akan menyebabkan anda tak boleh hidup dengan tenang,nak ke masjid pun jadi lemau.

Saya tekankan kepada akak/abang, kalau ada masalah ni, tolonglah rawat segera, untuk mengelak daripada masalah yang tak baik berlaku di kemudian hari. 

JAGA-JAGA DENGAN SIGNAL AWAL KENCING MANIS NI.

INI RISIKO TERUK YANG BAKAL ANDA HADAPI JIKA KEBAS KAKI TANGAN AKIBAT KENCING MANIS ATAU DIABETIS NI TAK DIKAWAL DAN DIRAWAT DENGAN BAIK!

YANG PERTAMA DI MALAYSIA! MEMPERKENALKAN...

TEEMOON HERBS TEA ini di formulasikan oleh seorang pakar herba dengan mengambil kira dos yang sesuai dan selamat untuk tubuh manusia. 𝟭𝟬𝟬% 𝘀𝗲𝗹𝗮𝗺𝗮𝘁 𝗱𝗮𝗻 𝗧𝗜𝗔𝗗𝗔 𝗸𝗲𝘀𝗮𝗻 𝘀𝗮𝗺𝗽𝗶𝗻𝗴𝗮𝗻.Gabungan 3 𝗛𝗘𝗥𝗕𝗔 𝗧𝗘𝗥𝗣𝗜𝗟𝗜𝗛 yang sangat membantu untuk selesaikan masalah2 berkaitan dengan KENCING MANIS SERTA KOMPLIKASINYA.

DISAHKAN HALAL OLEH JAKIM DAN DILULUSKAN DIBAWAH BAHAGIAN KAWALAN KESELAMATAN MAKANAN (BKKM)

CARA AMALKAN TEH HERBA TEEMOON NI,ADA DALAM VIDEO NI 👇

Teh herba teemon ni rasa sedap. tak macam herba akar kayu yang lain. Semua boleh minum.

✅ Mencegah penyakit 3 serangkai
✅ Mengawal Kadar Kolestrol jahat
✅ Mengawal bacaan gula hingga Stabil
✅ Mengawal Tekanan darah
✅ Melancarkan aliran darah yang tersumbat
✅ Mencegah dan memulihkan saraf yang rosak
Meningkatkan tenaga Batin akibat saraf

Teemon herbs tea sangat Kaya dengan Flavanoid & Nitrat yang bagus untuk membantu pemulihan Batin abang. Abang wajib try ni

Teemon herbs tea Dah Bantu Ramai orang yang menderita akibat gula yang tinggi.

Jom Lihat Testimoni Mereka Yang Amalkan Teh Herba Teemon👇

YANG LEMAH SEMANGAT, TOLONG JANGAN TENGOK TESTIMONI NI👇

Dah baca kan testimoni atas ni? Ok baik jadi berapa harga TEH HERBA TEEMOON ni?

TEEMOON HERBS TEA terlalu murah kalau nak dibandingkan dengan manfaat & perubahan yang anda akan alami nanti. Kami terpaksa order bahan tu dari luar negara sebabtu harganya mahal.

Harga asal TEH TEEMOON ni RM199 untuk 1 Pack (30 Uncang), tapi sekarang ni kami buat promosi, dimana dari harga dari rm199 (1 Pack 30 Uncang) sekarang ni kami bagi hanya RM79 je 1 Pack (30 Uncang), Akak/abang dah jimat RM120 dah sekarang ni.

Kalau nak jimat lagi, anda boleh ambil pakej 2 Pack, sebab harga asal untuk 2 Pack RM398, tapi sekarang bos kami bagi hanya RM100 je, anda dapat jimat RM298 tau sekarang ni.

Dan kalau Tuan/Puan serius nak rawat masalah Komplikasi Kencing Manis khususnya kebas yang dah lama membelenggu, jujur saya katakan ambilah 3 Pack. Amalkan secara konsisten pasti akan dapat kesan yang maksimum. Bukan setakat tu, Akak/abang juga akan jimat berganda. Kalau ikutkan harga asal RM597 untuk 3 Pack tapi sekarang bos nak bagi harga RM120 je, akak dapat jimat RM477, siap dapat FREE E-BOOK MENU DIET BERNILAI RM49, yang ni memang betul-betul harga tak masuk akal. Murah sangat2.

Saya sangat sarankan abang/akak ambil pakej 3 Pack supaya rawatan untuk masalah anda ni akan lebih sempurna, (Harga 3 Pack paling jimat berbanding pakej lain.)

Alhamdulillah, majoriti pengguna yang dah amalkan TEH TEEMOON ni memang berkesan jika betul-betul konsisten MINUM setiap hari. Untuk nampak kesan lebih cepat, biasanya peringkat awal akak/abang akan rasa tubuh jadi ringan, tak sakit urat saraf, tumit akan kurang sakit, kencing akan lawas, dan lain-lain lagi.

Saya syorkan sangat-sangat, akak/abang wajib cuba Amalkan Teh TeeMoon ni, jangan biarkan lama-lama. effect dia sangat teruk tau, akan effect kepada tubuh kita dan boleh effect Kehidupan seharian kita.

Akak/abang beli 3 Pack dulu yer, untuk tengok kesan macam mana, saya doakan semoga akak/abang cepat sembuh, dapat beribadah dengan sempurna, dapat buat kerja dengan baik dan semoga akak/abang dipermudahkan segala urusan didunia dan akhirat..amiinn

Akak abang boleh pilih yer nak set yang mana satu, akak/abang tekan je butang Nak 3 Pack, 2 Pack atau 1 Pack.

KALAU TAK BERKESAN ADA MONEY BACK GUARANTEE

Kalau produk tak sampai ke rumah anda, kami akan pulangkan semula wang. Dan kalau akak/abang makan lebih dari 3 Pack, tapi langsung tak Memberi kesan, kami akan bagi balik duit akak/abang, dengan syarat akak kena konsisten makan setiap hari, minum air kosong paling kurang 6-7 gelas sehari supaya darah dapat berjalan dengan lancar.

KALAU NAK COD Perlu Tambah RM5, FREE POS (ONLINE BANKING) UNTUK ORDER HARINI

Untuk Penghantaran secara Cash On Delivery perlu tambah RM5 jer, selebihnya kami belanja.Tapi kalau boleh buat bayaran terus hari ini kami belanja semua sekali. Jimat lagi RM5!

1 Pack ada 30 uncang

Majoriti yang dah amalkan TEH TEEMOON ni, 3-5 hari dah ada kesan perubahan,tapi bergantung pada antibody masing-masing,kalau antibody lemah kesan akan lambat sikit,kalau antibody kuat,kesan akan cepat,dan tempoh masalah tu,kalau masalah tu baru berlaku,kesan akan cepat,tapi kalau masalah tu dah bertahun-tahun,mungkin akan ambil masa sikit utk nampak perubahan.Sebab tu ada yang minum 2 hari dah rasa kesan,ada yg minum 1 Pack baru rasa kesan,dan ada juga minum 3 Pack baru ada kesan,jadi bergantung pada antibody masing-masing,cuma kena betul-betul konsisten la makan.

Yang mengandung kalau boleh elakkan,terutama yang baru mengandung

Tiada. Cuma digalakkan untuk diet dengan seimbang.

Kalau dah sembuh boleh jer stop,tapi kalau nak Minum TEH TEEMOON sebagai untuk pencegahan pun lagi baik.

Cara Minum TEH TEEMOON

– Ambil 1 uncang dan rebus atau rendam dalam 500ml air panas,2x sehari.

– 1 uncang boleh guna 2x

– Jika ada mengambil sebarang ubat atau supplement yg lain, boleh jarakkan 1-2jam pengambilan
– Disarankan mengambil 5-6 gelas sehari air putih
Semoga bermanfaat

Kalau ada ambil insulin dan  makan ubat hospital, kalau boleh jarakkan dalam 1-2 jam.

Boleh sangat-sangat kak,dalam TEH TEEMOON ni mengandungi Kuasa antiradang dan antioksidan yang kuat utk melancar perjalanan darah,boleh membantu utk mencegah peranakan jatuh,mencegah kencing tak lawas,boleh mencegah sakit tumit dan boleh mencegah dari terkena 3 serangkai.

Ada,Jika tiada kesan langung untuk penggunaan 3 Pack secara konsisten kami akan pulangkan wang anda tanpa banyak soal.

Elakkan campur dengan gula sintetik (Stevia boleh), gula sintetik penyebab bacaan gula dalam darah naik. Elakkan perasa tambahan yang ada gula sintetik.

Jangan risau, teh herba ni rasanya macam air suam je. rasa light2 je. InsyaAllah semua boleh minum. Percayalah

KALAU AKAK/ABANG ADA MASALAH CARA NAK ORDER ATAU MASALAH PEMBAYARAN, BOLEH TEKAN BUTANG WASAP DIBAWAH

Disclaimer : 

Facebook™️ or FB is a Registered Trademark of Facebook.com. The site ezipee.com is not affiliated with Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products. All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners


 *PENAFIAN: Keberkesanan produk ini bergantung kepada kesesuaian individu. Setiap hasil dari penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu. Produk ini akan memberi kesan terbaik sekiranya pengguna mengamalkan dengan cara betul berdasarkan banyak testimoni yang diperolehi. Kita berikhtiar, tuhan yang menyembuhkan.